Dag 1 - Om mig

Då kör vi igång då..
Jag ska alltså berätta om mig..
Jag bor i Motala, är 26 år. Är gift med fina maken Anders och har en underbar dotter, Molly som är 2,5 år.
Just nu pluggar jag lite ämnen på NTI distans för att få bättre chans att komma in på någon av utbildningarna på universitetet jag vill läsa..
Jag spenderar den mesta tiden med min familj, som förutom Anders och Molly består av våra två hundar Bossi och Jalle. Dom är ju självklart dom sötaste o goaste hundar man kan stöta på. Helt underbara!
Håller på med scrapbooking så fort jag har tid och möjlighet.. en väldigt avkopplande hobby som jag önskar att jag hade mer tid för, men är glad för den tiden jag har för det. Viktigast är ju ändå att ha tid för familjen, iaf för mig.
Ja, de var lite om vem jag är i dagens läge.. Tror inte att jag glömt något.. =)

Kommentarer
Postat av: Gerd

Du är fin min älskade dotter...Puss puss

2010-12-13 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0