Dag 2 - min första kärlek

bilden är googlad!
hmm... om man inte räknar med dom barnsliga "kärlekar" man hade när man var liten så måste jag nog säga att min första kärlek var Christoffer..
Träffades när hans mamma och min mamma låg på samma sal på sjukan i Linköping..
Han var lika gammal som mig, tror vi var 15 år..
Han var så snäll och så go..
Åhh, så kär jag var... Trodde jag iaf.. haha, eller det kanske jag var.. Men på ett mer naivt sätt än jag är idag. Jag visst ju inte så mycket om kärlek då så det var inte så lätt alla gånger.
Sen krossade han mitt hjärta.. =( Tog lång tid att komma över det. Men det är verkligen som dom säger.. Det som inte dödar, det härdar.. haha..
Ja, jag måste nog säga att han var min första kärlek. så nu vet ni det! =)

Kommentarer
Postat av: Gerd

Ja jag visste ju det...

Den första kärleken ska man inte glömma den ska finnas som ett fint minne...

Puss

2010-12-14 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0