Dag 3 - mina föräldrar

Ja, vad säger man om dom.. hmm.. Min mamma heter Gerd och bor här i Motala också.. Min pappa heter Christer och bor i Mjölby..
Har väldigt bra kontakt med min mamma. Hon är mer än bara min mamma, hon är min vän också.
Det har ju resulterat i att Molly också har fått väldigt bra kontakt med sin mormor, vilket jag tycker är väldigt roligt! Vill att Molly ska ha den där relationen till sin mormor o självklart även till sin farmor att hon kan gå dit när som o känna sig välkommen och framför allt tycka att det är roligt att gå dit..
Nej, fan vad det var svårt.. Vad ska man säga om dom liksom.. Nej, de här går inte.. det får räcka!
Hehe..

Kommentarer
Postat av: Gerd

Tack Petra...Jag älskar dig och mitt lilla gullefjun och hoppas att både du och hon alltid ska veta att jag finns här för er...Puss puss

2010-12-18 @ 00:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0