Dag 4 - det här åt jag idag

Ja.. Vad har jag ätit idag.. alldeles för lite kan jag konstatera nu när jag tänker på det..
Till frukost åt jag två knäckemackor med skinka, ett glas vatten till det.. Orkade inte göra något speciellt.. var sjukt trött o ville komma igång med pluggandet.
Till lunch åt jag två knäckemackor med skinka och två stekta ägg.. Vatten till det..
Ja, det är vad jag har ätit idag.. lustigt att jag mår lite konstigt.. haha..
Ja, så kan det gå...
Idag hämtade jag Molly lite tidigare från dagis.. Kände att jag ville ha hem henne och jag var klar med pluggandet för dagen.
Sen ritade hon här i kväll... Fick tuschpennorna.. Gick ut från rummet en snabbis, skulle bara dricka lite vatten.. När jag kommer tillbaka så har hon ritat sig själv i hela ansiktet... Skitunge! Så det blev ett bad efter att hon ätit kvällsmat.. =) Sen somnade hon gott efter det.. Min lilla skrutta..
Hoppas på att hon ska sova gott hela natten nu. Det sa hon att hon skulle göra så.. .=)
Åhh, jag vill klippa mig!! Men jag vet inte riktigt hur.. =(
Blir så irriterad att jag inte hittar nån frisyr som jag fastnar riktigt för. Just nu hänger bara håret där.. *suck*
Har kollat runt på nätet för att se om jag hittar nått, men inte!
Vilka problem man kan ha! :-P
I morgon ska vi hämta syster troll efter skolan så ska dom vara här tills lördag.. Gäller att passa på o mysa med dom innan dom flyttar!
Meh.. nej, nu ska jag glo lite på tv innan jag ska försöka sova.. o hoppas på att jag kan somna ikväll till skillnad från de andra kvällarna sista tiden..

Kommentarer
Postat av: Gerd

Men lilla gumman har du inte ätit middag i dag??

Du måste äta tänk på att du har diabetes, jag är så rädd om dig..

Älskar dig!

Puss puss

2010-12-16 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0