Dag 6 - min dag

I morse sov vi länge.. Det behövdes kan jag lova! Vi vaknade inte förrän klockan var halv tio.. inte var dag det händer! Men skönt var det!
Efter det gick vi upp o styrde med dom vanliga morgonrutinerna. Hundar som ska ut, frukost ska äta och vi ska göra oss i ordning och klä på oss..
När det var klart satt vi på Mollys rum och lekte lite och funderade på vad vi skulle hitta på idag. Bestämde oss för att fixa i ordning på hennes rum... Äntligen liksom.. ;-P
Det har sedan tagit hela dagen. Har haft tvättstugan nu ikväll också..
Men Mollys rum blev så fint.. jag är så nöjd.. Bara lite småfix kvar nu...
Äntligen känns hennes rum som hennes rum om det är någon som fattar vad jag pratar om.. haha
Ja, så det var min dag.. Den har gått i ett, men inte så mycket som hänt som är nått att berätta om.. =)
Men det har varit en underbar dag!
Molly har varit på bra humör och allt har flutit på.. Underbart med såna dagar!
Å snart är de julafton också! Helt sjukt..
Ska iväg o köpa de sista julklapparna och julmaten på torsdag.. måste ju vara lite sport i det hela att bli klar.. :-P
Kommer bli en kanonvecka det här.. Det känner jag på mig! <3<3

Kommentarer
Postat av: Gerd

Ska bli spännande att se Mollys rum...

Självklart ska det vara lite sport i det här med julmat och julklappar det är ju det som är kul...

Älskar dig! Puss puss

2010-12-19 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0