Dag 7 - Min bästa vän

Kanske dags o fortsätta med listan.. :-P
Hmm.. min bästa vän.. Vet faktiskt inte om jag har någon jag kan säga att det är min bästa vän. Som jag skrev för ett tag sen, det där med vänner är svårt....
Så jag kan tyvärr inte skriva så mycket här..
Har haft en del väldigt bra vänner, men i slutändan har jag alltid känt mig sviken på ett eller annat sätt så jag släpper inte riktigt in någon vän på det sättet längre.. Finns nog ingen som vet allt om mig, tyvärr.. Skulle vilja ha en sådan vän som jag litar på att den inte hugger mig i ryggen och som jag känner att jag kan säga allt till.. Finns väl några som jag känner något liknande inför, men litar till 100 % på... Nej, det kan jag  inte påstå att jag gör... och det är en bästa vän för mig.. Så nej, någon bästa vän har jag inte..
Fy så tragiskt det lät kände jag nu... Men sånt är livet..
o bilden är som vanligt googlad.

Kommentarer
Postat av: Gerd

Vet precis hur du menar..

Jag önskar också att jag hade en sån där riktig vän som jag visste fanns där för mig i alla väder...

Älskar dig! Puss puss

2010-12-27 @ 20:01:48
Postat av: AnneLie/Sjöwildas

Fy vad svart du blev :) Vet att du har en allra bästa vän en som du kanske inte alltid tänker på men du har din man.. Även om man har upp & ner gångar så bör man alltid kunna lita på den som står en närmast! Och du har din mamma... Man skall inte ha för många för då blir det bara blaha blaha.. Ha det gott nu och så hoppas jag att ni får en riktigt trevlig nyår utan en massa smällare, och är det något jag kan hjälpa till med så hör av dig! Massor mé Kramixxar till er alla (Mollan mest då) :)) AnneLie

2010-12-27 @ 20:42:56
Postat av: Emma

<3

2010-12-28 @ 00:20:42
Postat av: Ewa

Samma svar som jag skrev i min blogg (om jag minns rätt) :)



xqin från fl :)

2011-01-18 @ 11:44:24
URL: http://www.ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0