Hjälp!

Har prov i morgon.. O jag kan inte! Spelar ingen roll hur mycket jag läser, det vill inte sätta sig..
Vet inte hur det ska gå.. O även om jag klarar provet så har jag ju betygsamtalet efter.. Minst lika jobbigt det, om inte värre.. Hur ska det gå???
BLÄH!
Men, men.. Skönt när det är avklarat i alla fall. Sen är det ju fredag i morgon.. Gött med lite helg.. Synd bara att Anders jobbar. Vet inte riktigt vad vi ska kunna hitta på i helgen. hmm..
Skulle vilja hitta på något riktigt roligt, men frågan är som sagt vad?
I morgon är det ju bara två veckor kvar till julafton också.. Fick för mig om att det var tre, men icke! Det är ju helt sjukt vad fort tiden går.. Vart tar den vägen?
Gah.. Vet inte vad jag ska skriva.. Hade ju massor nyss, men inte nu, de bara försvann..
Saknar massa människor just nu.. det är så fruktansvärt synd att man inte kan träffa vänner oftare än vad man gör.. Känns som man aldrig hinner med sånt.. Det är ju inte bara mig det ska passa liksom, utan det ska ju helst passa mina kära vänner också.. :-/
Det är tur att man vet att de finns kvar, även att man inte träffas så ofta.. =)
bilden är googlad!
Om man kanske skulle fortsätta plugga lite då... eller iaf försöka..
Natti natti på er mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Gerd

Det kommer att gå bra min lilla fina dotter...

Vi kanske ska ta en tur på julmarknaden på lördag eller vad tycker du??

Natti natti och sov gott...

Älskar dig! Puss puss

2010-12-09 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0