huvudvärk...

Så trött jag är på att ha huvudvärk då.. *suck* Har haft det mycket sista tiden tycker jag.. undrar varför.. Är kanske för mycket runt omkring hela tiden..
Går o retar mig på en massa saker. Saker som jag skulle vilja säga till en del människor, men som jag känner att jag borde nog inte.. Kommer starta upp massor som är onödigt.. Bättre o spy ur sig lite här i bloggen.
Fick hem en övertrött Molly från dagis idag. Roligt, roligt. Hoppas hon somnar skapligt nu ikväll, så hon inte gått över den gränsen.
Då får jag de inte så roligt med henne.. :-/
I skolan är det hur mycket som helst också, vetifan hur den här kursen kommer gå. Man jag kämpar på! som vanligt, vad ska man annars göra liksom? Lägga sig ner o strejka? Nej, de går inte! Bara fortsätta.. nångång lugnar det väl ner sig.
Anders jobbar ikväll.. Men ikväll kommer han väl hem till skillnad från igår. Då blev han kvar över natten på jobbet på grund av att den som skulle jobba natt sjukanmälde sig väldigt sent och det fanns ingen då som kunde ta natten. Känns som om det är hundra år sedan vi var lediga o kunde göra nått roligt tillsammans. Men det kommer väl det med.
I helgen är vi båda lediga, men på lördag ska jag eventuellt åka till Ullared. Äntligen! Men, man ska inte ropa hej än.. Det har ju blivit inställt ett par gånger innan.. Haha..
Nej, nu ska jag ta en panodil o lägga mig i soffan o titta klart på bolibompa med Molly..

Kommentarer
Postat av: Gerd

Jag hoppas inte det är mig du retar dig på, för då vill jag att du säger det...

Hoppas att huvudvärken är bättre i dag, jobbigt att inte få må bra..

Jag hoppas också att Molly har sovit i natt...

Älskar dig! Puss Puss

2010-12-03 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0