Saknar min man!

Sängen är så stor, det är så tyst och det är fruktansvärt tomt! Ja, jag saknar min underbara man något fruktansvärt mycket ikväll.. Önskar att han låg här intill mig o kollade på tv.. Men icke sa nicke.. Han jobbar.. Men i morgon, I MORGON, då kommer han ligga här bredvid mig! Underbart! <3
den finaste av fina

Den här veckan har jag för övrigt sjukt mycket i skolan! Fattar inte hur jag ska få ihop det, men på något sätt ska det väl gå.. =)
Har en stor inlämningsuppgift, ett prov plus massa läsande.. men som sagt, det ska gå! Har ju liksom inget val.. Så typiskt att jag inte kollade vad inlämningsuppgiften var den här veckan i helgen istället så hade jag haft några dagar till.. men, men.. så kan det vara..
I morgon ska jag till BVC med Molly. 2,5 års kontroll med talkontroll.. Haha, hur nu det ska gå?!?!
Hon som blir så blyg när det är någon hon inte känner riktigt, hon kommer väl inte säga ett ljud.. Men det gör inte så mycket. Jag vet vad hon kan och hur duktig hon är! Hon är ju min lilla sessa liksom! :-P
Ska även fråga vad det kan bero på att hon håller på o få feber både nu och då.. Tycker så synd om henne.. Kan inte vara roligt att känna sig dålig så ofta.. Hon hade liksom feber igår igen.. idag var det lite bättre. Möjligt att hon hade lite lite, men inget jag gav alvedon för.
Mitt lilla hjärta.. Tänk vad stor hon blivit.. Tänkte på det idag när jag såg hennes overall hänga på hennes krok i hallen.. Den såg så stor ut och det slog mig att hon är verkligen inte så liten längre.. :-(
Jag älskar åldern hon är i nu på ett sätt. När man märker hur mycket hon är med och tänker och snappar upp mycket från alla håll. Det är så roligt att prata med henne.. min underbara unge!
På ett sätt hatar jag den åldern hon är i nu! När hon trotsar och tjaffsar emot när man säger åt henne något, då är det inte lika roligt.. Men när hon varit "as jobbig" ett tag o sen kommer o säger förlåt eller ger mig en stor kram o säger att hon älskar mig.. Ja, då smälter man och allt det jobbiga glöms bort!
Nehe.. om man kanske skulle titta lite till på tv innan det är dags att slå igen mina blå..
Röksugen blev jag nu också, men har ju redan lagt mig o orkar nog inte klä på mig för att gå ut o röka igen.. haha

Kommentarer
Postat av: Gerd

Ja du min lilla fina dotter, jag förstår att du saknar din man..

Jag vill också ha någon...

Molly har verkligen blivit stor och hon är helt underbar mormors lilla "gullefjun"..

Det är en smart tjej som ni verkligen kan vara stolta över...

Pussar till er båda...

2010-12-06 @ 22:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0