skolveckan slut.

Ja, jag skickade in skrivuppgiften igår. Fick tillbaka den idag med anvisningen att arbetet behövde kompletteras.. =( Men det gick ganska fort att ordna till. Har nu fått tillbaka det igen o nu var det godkänt! TUR! Orkar inte riktigt med att tänka mer på skolan just nu.. Det är så mycket annat för tillfället..
Ska bli skönt att åka till Ullared i morgon.. Komma bort o få tänka på något annat ett tag.. eller rättare sagt, slippa tänka så mycket. Hoppas att jag hittar alla julklappar jag ska köpa så är det avklarat också.. =)
Men nu är det fortfarande fredag o vi fokuserar på det. Ska snart ta med mig Molly o följa med mamma till affären. Om bilen startar det vill säga.. hehe..
Sen ska vi hem o efter de.. ja, då blir det att ta det lugnt hemma resten av dagen. Funderar på att baka pepparkakor med Molly.. Får se hur mycket klockan blir när vi handlat o så där..
Nu är de bäst att jag börjar göra oss redo för att åka o handla tror jag!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0