Vänner...

Är på dåligt humör ikväll.. inget känns roligt, allt känns bara blä...
Har bland annat suttit o funderat på vilka som är mina vänner egentligen..
Känns som om jag kan solla bort en hel del..
Får jag nån kvar alls?
Jag vet ärligt talat inte.. O nu pratar jag inte om ytliga vänner, utan riktigt nära vänner som jag vet finns där i vått o torrt..
Känner mig lite ensam ibland. Vet att jag har min underbara familj o allt så.. Men ändå.. Ibland skulle jag vilja ha en riktig sån där vän som jag vet finns där i alla lägen..
Ähh.. jag vet inte.. sentimental o konstig ikväll..
Vet inte vad det är med mig egentligen.. =(
Nej, bäst att sluta skriva innan jag skriver för mycket och att de blir helt fel..
bilden är googlad

Kommentarer
Postat av: Gerd

Jag vet precis hur du känner min lilla fina dotter, för jag känner likadant...

Är deppig i kväll, men det blev ju bättre när jag fick prata och skratta ihop med dig på telefon...

Älskar dig! Puss puss

2010-12-15 @ 23:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0