Första advent

Första advent o en vanlig dag. Ja, jag kan ju inte påstå att det känns som en mysdag direkt. Anders jobbar, det snöar och blåser som bara den ute och jag ville gå till stan på julskyltning, se om jag kunde hitta något till mamma. Hon fyller ju år i morgon o har fortfarande inte hittat något.. :-( Men att gå iväg i det här vädret känns inte så spännande.. Får se om de lugnar ner sig, men det tror jag inte.. ser inte så ut..
Vaknade dessutom med huvudvärk! =( Ingen bra start på dagen direkt. Tagit panodil så får se om det släpper snart..
Molly sitter o tittar på nicke nyfiken, o jag funderar på o sätta mig o göra lite julkort.. hmm.. samtidigt känner jag för o hitta på något extra roligt idag! Fasen att det ska vara sånt här väder!
Nej, ska ta tag i dagen nu kanske..
Min underbara skrutta... <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0