Kan dygnet få fler timmar?

Jag vill ha mer tid! Mer tid att ägna åt familjen, mer tid att ägna åt pluggandet, mer tid att ägna åt vänner och mer tid att ägna åt mig själv... hur ska man göra för att tiden ska räcka till? Ibland vill jag bara skrika rakt ut för att det känns inte som om jag räcker till till allt jag vill göra! Men jag antar att alla känner så någon gång, så det är väl bara att stå ut och fortsätta att försöka prioritera helt enkelt.

För övrigt har det varit en arg dag idag.. Varit arg på en massa människor! Jobbigt att gå omkring o vara arg, men när folk inte är kloka och lägger sig i mitt liv eller är elaka mot dom jag älskar då blir jag fly förbannad!!!
Har tjaffsat med speciellt en människa idag som verkligen inte är klok! Hon är så genom ond och elak. Visst att jag fått höra att hon var sån, men jag trodde aldrig att det var så illa!
Blir fan mörkrädd av att upptäcka att det var värre än vad andra sagt!
hur kan man behandla andra människor hur som helst? genomsnälla underbara människor behandlas som skit! Aaahhhh.. blir galen när jag tänker på det!


Men nu ska jag försöka släppa det en stund..

Min lilla skrutta är sjuk... :-( Genomförkyld och lite feber.. Så Anders har varit iväg till affären precis o köpt isglass.. ungen vill ju inte äta så vi tänkte att hon kanske har ont i halsen, o då är det ju väldigt gott med isglass..

Nu är det snart ensam mamma söker.... Ska väl se om molly vill ligga o gosa med mig o titta på det så kanske hon är still en stund också..



Kommentarer
Postat av: Gerd

Ja du ibland undrar man hu människor kan vara så genom onda..

Men dom får sitt straff det är jag säker på..

Du vet att jag finns om det är något...

Älskar er...Puss

2010-11-07 @ 21:09:31
Postat av: Syster Frida

Jobbigt att vara arg och känna sig felbehandlad! Det är spännande, och läskigt, med människor, eller hur?

2010-11-09 @ 14:09:03
URL: http://fridasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0