Så trött på det här...

Blir så trött på sjukdomar.. Molly har ju vattkoppor o det vill inte ge sig! Blir galen snart.. Hon var bättre några dagar, men nu verkar det vara värre igen.. *suck* Man känner sig ju så hjälplös när man ser o hör att hon verkligen lider men man kan ju inte göra så mycket.. Hon har fått tavegyl utskrivet, men det hjälper ju inte hur bra som helst det heller.. =(
O så har vi Jalle.. Han har skadat svansen så vi måste ringa veterinär i morgon så de får titta på det. Sen är han dålig i magen så det är inte klokt. Hoppas iaf att det börjat vända... O hoppas att det är lätt åtgärdat att hjälpa honom med svansen, men det vi gjort här hemma har uppenbarligen inte hjälpt. =(
Anders är genomförkyld och har feber till o från.. =(
Jag har svin ont i ett knä. Vet inte vad jag har gjort, men ont gör det.. =(
Hur fan ska man orka??
Känns som om det aldrig tar slut!
Har hur mycket som helst i skolan just nu, och känner mig skapligt stressad över det.. Vet inte hur jag ska hinna med allt... =(
Jag vet att jag gnäller mycket just nu, men känner att jag verkligen behöver det. För just nu känns det riktigt tungt.. =(
ja, ja.. man ska väl vara glad för det lilla.. Vi lever ju iaf...

Kommentarer
Postat av: Gerd

Jag förstår verkligen att det är jobbigt, men du vet att det är bara att säga till om ni behöver hjälp, jag finns ju här..

Om inget annat så kanske jag kan komma och hjälpa till med Molly, och leka lite med henne så att du i alla fall kan plugga lite...Puss

2010-11-14 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0