Sova är väl onödigt eller?

Det tycker iaf Molly... *gäsp* Har varit en riktigt bökig natt för fröken o nu orkar jag inte mer så nu får hon vara vaken, vilket betyder att jag också får vara de.. Tänkte komma igång o plugga lite nu medan Molly tittar på barnprogram.. Skönt att hon kan vara still o lugn iaf såhär tidigt.. =)
Anders ligger här bredvid oss o sover så gott.. ser ju inget skönt ut eller så.. men, men.. nån dag får man väl sova ordentligt igen.. Eller nån natt rättare sagt!
Usch, idag ska jag ha betygsamtal med läraren jag hade i Administration A.. Är skapligt nervös inför det... :-S
Man vet ju aldrig hur det kommer gå innan.. :-/
Annars idag blir det mycket pluggande eftersom jag har insändningsuppgift som ska vara inne på fredag plus att jag har teoriprov.. både i Småföretagande A..
Ska förövrigt bli skönt när Molly får vistas bland folk igen.. Man märker på henne att hon tycker ju inte att det är jättespännande att vara hemma längre.. Men hon får vara hemma från dagis veckan ut.. Hon skulle ju varit i dag o i morgon, fredag är hon ändå ledig och då tycker jag att det är bättre att hon får vara hemma o bli frisk ordentligt, både för hennes o andras skull..
Nej, om man skulle göra lite nytta på... Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gerd

Jaså lilla fröken tycker att sömn är överskattat, ja du det är som mamma alltid sa har man barn har man allt och det är nog sant...

Det kommer att gå bra i dag oroa dig inte, du är en väldigt smart och duktig tjej..

Kramar till er alla

2010-11-17 @ 07:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0