Vill ju plugga nu!

Sitter o väntar på posten.. o hoppas på att mina böcker till Svenska C ska vara med så jag kan komma igång med pluggandet!
Känns ju så pissigt att inte komma igång! O just nu är Molly på dagis o jag kan inte plugga, det känns ju lite sådär.. Men hon behövde komma in i dagisrutiner igen efter att ha varit hemma nu i typ två veckor..
Men det var jobbigt att lämna henne idag. Hon var så ledsen.. :-( Det är ju så att man vill börja gråta själv också, men det kan man ju inte.. bara o visa sig stark och glad o vinka o gå.. BLÄ!
På tal om annat.. Vilket underbart väder vi har!  =)
Efter att jag lämnat Molly på dagis o sen varit ute med hundarna och gett dom mat o medicin till Jalle osv så gosa jag ner mig i soffan med en kopp te o bara hade det bra! O det behövdes.. sovit så dåligt i natt så jag känner mig lite sliten idag..
Funderar på vad man ska hitta på med Molly i eftermiddag.. Ja, ut i snön ska vi men mer... inte så skönt att vara ute för länge när det blåser såhär..
hmm.. vi får se..
Nej, en cigg o sen vänta på posten o så maken som borde komma snart också såklart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0