dagens 30/4

Det är ju egentligen 1/5 nu, men det struntar jag i... :D
Vill ha: min man bredvid mig i sängen..
klädsel: Linne o trosor (under täcket!)
Smink: Borttvättat.. :D
Frisyr: Ruffs.. lagt mig i sängen ju!
Händelse: Molly kissade på toan en gång idag också! :D
Låt: Haft på radion nästintill hela dagen så alla möjliga!
Planer: sova snart vore ju en bra plan iaf.
Saknad: mannen min
Dummaste: mannens arbete för tillfället... :(
Sjuka: MÄNNISKOR!
Drog: som vanligt, cigg
Roligaste: Mollys min när hon kissade på toa förut! :-P
Favorit: mannens kram förut innan han åkte till jobbet.. kände verkligen kärlek.. <3
Köp: fruktsoda och kaffe.
Godis: Ja, de är ju lördag så liite godis får man ju faktiskt äta.. :D
Humör: Jobbigt pendlande.. Har inte varit någon toppdag direkt.. :-/
Ord: TOAN! Det har jag hört hur många gånger som helst idag.. o som sagt, till sist kissa hon där också.. :-P



Kommentarer
Postat av: E

Har din man inget bra arbete ? =/

2011-06-10 @ 18:18:50
URL: http://ennizen.blogg.se/
Postat av: Petra

E: Jodå, det har han allt.. :D

2011-06-14 @ 21:58:28
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0