Lista #1

Jag vill  -  Att Molly ska kolla av o somna snart så jag kan mysa ner mig bredvid mannen min o njuta av hans närhet.. <3

Jag har  -  Huvudvärk, som vanligt de senaste dagarna.. :(

Min senaste kyss  -  hmm.. Ja, de var ju inte allt för länge sen men exakt när kan jag inte svara på... :D

Jag lyssnar mycket på  -  Musik helt enkelt.. Mycke rockabillystuk, men även en massa annat!

Jag funderar på  -  Hur det kommer bli i nya lägenheten.. :D

Jag pratar  -  Mycke med dom jag känner men inte så mycke med dom jag inte känner så väl..

Jag gillar inte  - När mina nära o kära mår dåligt..
Jag avskyr när folk snackar  -  Massa skit om saker dom inte har en aning om!
Kärlek är  -  Det finaste som finns!
Jag gillar  -  Att bara vara med min familj.
Jag är förälskad i  -  Ehh... grannen.... NEJ! I min fina man såklart! :D
Sist jag grät var  -  Förut idag.. Läste något sorgligt som fick mig att storgråta!
Min mobiltelefon är  -  Trög för tillfället... :(
När jag vaknar på morgonen  -  Springer jag oftast ut med Chubby direkt.
Innan jag går o lägger mig  -  Borstar jag tänderna o pussar på maken om han är hemma!
Nu tänker jag på  -  Att jag vill gå o lägga mig!
Ikväll ska jag  -  Mysa en stund till innan jag sover!
I morgon kommer jag  -  Umgås med mamma o Molly o hundarna!
Jag hoppas  -  Att min huvudvärk vill släppa snart!
Jag vill verkligen  -  Ja, det vet ju jag.. men inget jag tala om här... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0