Aaahhhh...

Känner mig så irriterad på en del människor just nu så jag vill bara skrika! Eller inte bara irriterad utan också besviken.. Hur kan man som människa bara vända hux flux o bli som en helt annan?
Har aldrig fattat det riktigt.. *suck*
Förstår inte hur man tänker när man helt plötsligt beter sig som om en annan människa inte finns längre.. Ja, ja.. Jag vet vilka som bryr sig på riktigt och jag kommer börja bli mer o mer stängd inför de falska människorna som bara vill snoka!

Förövrigt så är jag sjukt stolt över mitt lilla hjärta.. Igår kväll somnade hon själv inne på sitt rum och sov hela natten! Fick t o m väcka henne i morse.. :D Det kändes helkonstigt att gå in i hennes rum för att väcka henne på morgonen.. Men som sagt sjukt stolt var jag o det talade jag om för henne! O då blev hon väldans lycklig o jag tror hon blev stolt över sig själv.. :D
O nu ikväll.... Jodå, hon somnade allt ensam ikväll också.. Hon börjar bli stor min tjeja.. Blandade känslor inför det.. På ett sätt är det ju väldigt roligt att hon blir äldre.. Förstår mer och diskuterar saker osv.. Men samtidigt så är hon ju min lilla tjej.. Hon kommer ju iof alltid vara min lilla tjej.. :D

Nej, nu ska jag ut o röka o ringa till mamma o snacka lite skit..

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Duktig hon e :D

2011-02-05 @ 21:02:04
URL: http://ewakarlsson.net
Postat av: Ewa

Tackar :) Du uppdaterar dåligt ;)

2011-02-11 @ 20:09:23
URL: http://www.ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0