Bättre sent än aldrig..

Finaste Bossi  <3



Ja, det var ju inte igår jag skrev kanske.. men det är så mycket hela tiden.. Alltså sånt som inte är så spännande att skriva om men som gör att jag inte orkar och har tid att skriva.. Ja, ja.. så kan det vara..

Idag var vi på leonbergerutställning här i Motala i ridhuset och träffade AnneLie med doter o monster..
Det är alltid lika kul att träffa dom!
För övrigt så har vi bara tagit det lugnt idag. Kollat på film med Molly och gosat massor.. <3

Mer då... har fått bakslag angående Mollys sovande.. Hon vill inte somna själv längre.. Det gick hur bra som helst tre kvällar o sen STOPP! Men, men.. jag är inte orolig..
Det kommer.. Får vänta ett tag o sen testa igen.
Det är ju samma sak för henne när det gäller att bli blöjfri.
Självklart skulle det vara väldans skönt om hon ville börja gå på pottan eller på toaletten o slippa dom där blöjorna. Men hon är helt enkelt inte redo än. O det kommer. Hon kommer inte vara tonåring och använda blöja liksom.. ;-)

Nej, nu ska jag nog gosa in mig hos maken och försöka njuta av hans närhet. Gäller att passa på.. I morgon natt jobbar han ju igen.. :-(

Förövrigt är det ju både alla hjärtans dag o min älskade makes födelsedag i morgon.. =)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Gerd

Så sant så min älskade dotter, det kommer det här både med att somna själv och bli blöjfri...

Tänk på hur duktig mormors lilla prinsessa är på allt annat...

Låter som ni har haft en toppen dag...

Vi ses i morgon...

Natti natti...

Älskar dig!

Puss

2011-02-13 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0