Går ju bra det här...

Pusskalas.. <3


Ja, jag som skulle bli bättre på att blogga.. Det går ju sissodär.. Men det är inte alltid tid och vilja finns och bloggen är ju nått jag sysslar med för att jag vill och för att jag tycker att det är kul. Så den dan som det börjar kännas som ett tvång, den dag stänger jag ner för gott.. Eller ja, ni fattar..
Idag har det gått i ett hela långa dagen så ska väl snart försöka sova..
jag har haft tvättstugan och så gått långpromenad med hundarna och så allt pyssel därimellan.. Som det brukar alltså.. =)

Måste ju berätta vad min underbara dotter sa igår också.. Vi satt vid matbordet och hon var ledsen för hon ville inte äta och var trött, till sist sa hon att hon ville sitta i mitt knä och äta, o det fick hon..
Då tittar hon på mig, kryper intill mig och säger du är min bästa vän mamma..
Hur söt får man bli??? Mitt lilla hjärta vad jag älskar henne sinnesjukt mycket!


I morgon är det dagis som gäller för lilla fröken och själv ska jag på möte på arbetsförmedlingen... Ska bli spännande o se vad det kan ge.. hehe

Nej, nu borde jag nog försöka sova.. klockan ringer 07:15... *gäsp*

Natti alla söta!

Kommentarer
Postat av: Gerd

Ja hon är för söt mormors lilla prinsessa...

Tack Petra för den här helgen...Älskar dig! Puss

2011-02-21 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0