Min lilla fisa är sjuk... eller?

Fick samtal från dagis idag om att Molly hade kräkts.. Var bara att klä på sig o springa dit för att hämta hem henne. De sa att det gått en del maginfluensa så det är väl det antog dem. Men hon har inte kräkts mer än den gången på dagis.
När vi kom hem satte vi oss och kollade på film o sen somnade hon i mitt knä.. Mitt lilla hjärta... <3
efter att hon sovit ett tag så har hon druckit lite blåbärssoppa o nu är hon nästintill som vanligt.. Får se om det blir värre eller hur det blir..
Hatar när Molly är sjuk.. Man känner sig så hjälplös när man inte kan göra nått för att hon ska bli frisk.. Nackdelen med att ha barn.. All oro o att man bryr sig så sjukt mycket om de små... <3
Så typiskt att hon skulle bli sjuk just idag.. När vi skulle få gäster o allt.. Men, men.. får fira Anders mer ordentligt en annan dag.. <3
Nej, nu ska jag mysa med Molly igen.. Försöka få henne ta det lite lugnt.. Hon är inte med på att hon kan behöva vila lite.. min lilla sötnöt! <3

Kommentarer
Postat av: Gerd

Stackars mormors prinsessa, hoppas att hon blir frisk fort och att ni slipper att få det...

Jag vet hur jobbigt det är när man har små barn och dom blir sjuka, man känner sig så hjälplös...

Älskar er!

Puss puss

2011-02-14 @ 13:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0