Trötter

*gäsp* Vad jag är trött just nu.. Har inte tagit de det minsta lugnt idag, o det är ju roligt att jag haft mycke o göra, men det är sjukt vad trött man är när kvällen kommer..
Vi var på långpromenad med hundarna på förmiddagen, gick vägen förbi återvinningen o slängde massa skräp.
Sen gick vi hem och lagade lunch o fixade lite..
Sen ut igen.. gick till en lekpark så barnen fick springa o leka av sig lite.. Efter det gick vi till Lidl.

Men det är inte slut där.. När vi kom hem o hundarna hade fått sig en liten kissrunda så fick båda två varsitt bad. Sen var det bara att börja föna.. Kan ju inte låta dem gå ut blöta när det är såhär kallt.. O jag kan säga att det tar sin lilla tid att föna hundar.. haha

När allt var klart så blev det lite kvällsmat o efter det lite tv tittande för barnen o sen bums i säng..
Så nu sover dom i alla fall och jag ska se nån film med min älskade man.. Livet är bra härligt ibland..
<3

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tackar :)

2011-03-25 @ 10:53:34
URL: http://ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0