dag 10 - det här hade jag på mig idag.

Kör en dag till idag..
Ligger ju lite efter så.. haha
Idag har jag inte gjort nått speciellt så det har varit mysbyxor o tröja o underkläder..
Så spännande har jag varit idag... haha
Just nu sitter jag i soffan o bara slappar.. väntar på Anders som gör som jag gjorde precis innan.. Ja, han duschar alltså..
Ska se en film snart.. tror de blir en komedi.. är ju på tråkhumör idag så det kanske går åt att se en komedi o lätta upp humöret lite.. haha..
Fasen känner att det går trögt med bloggandet just nu.. Har massor o skriva, men känner att jag inte vet om jag vill att alla ska veta det.. så jag kanske skriver det i den låsta.. Eller så skiter jag i det helt o hållet..
Nu har nog Anders valt en film tror jag...
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0