Dag 11 - Mina syskon..

Ja, vad ska man säga om dom då?
Har tre syskon.. två bröder och en syster, alla är äldre än mig, jag är alltså minstingen..

Min syster, Malin, är äldst.. Har två barn, Linn och Lucas som är tvillingar. Jag är även fadder åt dom.. <3
Hon är 6 år äldre än mig, alltså 33 år. Är sjuksköterska.

Min äldsta storebror, Mathias, är 5 år äldre än mig, alltså blir han 32 i år.
Han bor i Linköping och har en dotter, Izabell.

Min yngsta storebror, Niclas, är 2 år äldre än mig, han blir alltså 29 i år.
Han bor med sin fru Alexandra och sina tre barn Eddie, Isac och Elina i skänninge.

Ja, jag vet verkligen inte vad man ska säga om dom.. Det är svårt, vill ju inte skriva för mycket utan att kolla med dom först.. Dom kanske inte alls vill bli omskrivna i min blogg så det får nog räcka så..


<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0