:'(

Vad ska man säga.. Känner mig helt tom på energi, vill bara sätta mig o skrika och gråta.. Men det går ju inte..
Känns som om jag är den mest ensamma människan i världen.. som att allt går emot mig.
Nu vet jag ju att det inte är så, men ändå känns det så...
Jobbigt i vilket fall som helst är det!
Har varit på bra humör för övrigt idag.. Det kanske är trötthet som gör att jag känner såhär ikväll..
Fick tillbaka två uppgifter jag gjort i affärskommunikation på engelska idag.
Blev överlycklig! MVG på ena och VG på andra.. Inte illa pinkat va? ;-)
Nu ska jag snart söva min lilla skrutta.. Hon somna när vi var o handla på eftermiddagen så hon har varit görpigg nu ikväll.. Men nu börjar det verkligen bli dags att sova!
Sen blir de väl o glo på nån film..

Kommentarer
Postat av: Gerd

Men lilla gumman så ska du inte tänka...

Du har ju haft mycket omkring dig...

Men du vet att mamma finns alltid här för dig och jag älskar dig så mycket...



Puss puss

2011-01-14 @ 22:01:04
Postat av: Ewa

Får man fråga vad det e som går fel?



Såg att vi har nästan jämnåriga döttrar. så kände att jag skulle ta mig en titt i din blogg :)

2011-01-18 @ 11:45:29
URL: http://www.ewakarlsson.net
Postat av: Ewa

Ja jag kanske inte skriver så jättemycket men försöker komma tillbaka till bloggandet :)

2011-01-18 @ 14:37:00
URL: http://www.ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0