Känner mig helt slut..

Känner för att lägga mig ner o skrika o gråta.. Känns som jag inte har en enda liten uns av kraft kvar i min kropp.. Men det vet jag ju att jag har, men jag känner mig verkligen helt slut!
Jag mår inte riktigt bra än, Molly mår inte riktigt bra vilket leder till att hennes sömn inte funkar för fem öre.. Vilket i sin tur leder till att jag inte heller får sova..
Ja, jag vet inte.. Har som jag skrev tidigare sjukt mycket i skolan nu också..
Just för tillfället vill jag bara ge upp... Känns inte som att någon kan göra något heller.. Känns som om jag uppfattas som bara gnällig när jag säger något så det gör ju att jag inte känner att jag kan prata av mig på riktigt heller..
Ähh.. Jag kanske bara är gnällig.. Jag vet inte.. Men just nu är det kämpigt.. =(
Hatar att känna såhär.. Vill ju vara en lugn o harmonisk människa, och det är det minsta jag är just nu.. Mitt humör flyger upp o ner så de e inte klokt.. jag känner inte för o göra nått, men samtidigt vill jag göra allt!
AHHH... nej, dags o rycka upp sig.. får hoppas att Molly somnar snart så att jag också kan få lite sömn i natt...

Kommentarer
Postat av: Gerd

Du vet att mamma finns och lyssnar på dig...

Jag tycker inte du är gnällig...

Älskar dig!

Puss puss

2011-01-05 @ 09:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0