Nytt år!

Ja, så var det alltså 2011... Molly höll i sin tradition igår.. somnade typ en minut över tolv.. Mitt lilla hjärta.. <3
Anders o jag la oss vid kanske tjugo över tolv o jag sov nog innan klockan var ett.. Sjukt trött.. O fick sova lääänge i morse.. Riktigt skönt!
Tänkte slänga in en lista om mitt 2010.. Som alla andra.. jag vet.. haha..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började plugga på distans. Det är väl det enda jag inte gjort förut tror jag.. =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inget nyårslöfte.. men i år har jag några.. Men dom håller jag för mig själv! =)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmm... måste jag fundera lite... Jo, men det var några ja.. =)
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack o lov...

5. Vilka länder besökte du?
Skottland i februari. Bara Anders och jag en helg.. underbart! 

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja, en del saker... men de säger jag inget om... ;-)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Ja du... Det var en bra fråga.. vet inte om det är något speciellt datum jag kommer minnas särskilt mycket..

8. Vad var din största framgång 2010?
Ehh... ännu en bra fråga... Kanske att jag började plugga då..

9. Största misstaget?
Vad jag vet har jag inte gjort några stora misstag..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Inte mer än förkylningar o sådant.. inflammation i nackmusklerna hade jag visst också..
11. Bästa köpet?
Min mobil o Anders julklapp... (en kaffemaskin)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar skulle jag tippa på... Efter det kommer de mat o sen allt annat.. =)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är mycket som gjort mig riktigt glad.. =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Åhh, vilken svår fråga... Det är sååå många..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror att jag varit gladare... Kanske lättare för dom runt mig o svara på det... ;-)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med mina fina vänner.. <3

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Nojjat för allt o inget..

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med min lilla familj o så var lilla mamsen här också.. Väldigt mysigt!

19. Blev du kär i år?
Nej, de var jag ju redan... <3

20. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru, ensam mamma söker, teen mom, o s v...

21. Bästa boken du läste i år?
Ehh... tror nog att det kan vara "jag vill inte dö, jag vill bara inte leva längre". Tror den hette så... väldigt bra!

22. Största musikaliska upptäckten?
Återigen... finns så många!

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Önskade mig nog inget speciellt..

25. Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig som sagt inget speciellt..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var nog hemma hela dan.. kommer inte riktigt ihåg, men har för mig det iaf..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid för massa roligheter.. =)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Samma gamla vanliga Petra liksom..

29. Vad fick dig att må bra?
Att vara med familjen o mina fina <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm.. ingen aning.. visst finns det dom som ser väldigt bra ut, men sugen på känns inte riktigt rätt uttryckt..

31. Vem saknar du?
Vännerna som jag träffar alldeles för sällan... :(
32. De bästa nya människorna du träffade?
Fina Lotta måste jag ju ta med här.. Annars vet jag inte om jag träffat så mycket nytt folk...
Ja, så det var den listan...
Idag har vi kastat ut julen här hemma... orkade inte se skiten längre..
O det ska jag väl fortsätta med nu... eller ska sätta upp lite grejer..
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0