riktigt jobbig dag!

Fy vilken dag jag har haft.. Har gråtit och gråtit och gråtit lite till.. Framför allt är det skolan som är jobbig just nu..
Kursen jag läser för tillfället, samhällskunskap B, vill inte riktigt funka för mig.. Vad jag än gör blir det inte bra!
Riktigt jobbigt, så nu går tankarna på allvar kring om jag ska hoppa av kursen eller inte..
Byta inriktning och läsa något annat helt enkelt..
Som det känns just nu så är det så det får bli. Ingen kurs är värd att jag mår så dåligt som jag gör över den här!
O det är inte själva innehållet som är problemet liksom utan det är uppgifternas utformning som inte riktigt vill sig..
ja, ja.. får ta en funderare över det.. Ska kolla upp hur det blir med allt om jag hoppar av också..

Dessutom har Molly varit förskräcklig idag.. Bara testat och testat hela tiden! 'grömmade unge' (hötter med näven) haha.. Nej, skämt åsido.. Hon har som sagt testat gränserna nästintill hela tiden, så det var faktiskt riktigt skönt när hon somnade förut!

Nu sitter jag o slöar en stund innan jag ska hoppa in i duschen! För i morgon blir de ten tidig uppstigning.. Ska, med hjälp av mamma, hämta brors fru och deras lilltjeja för att skjutsa dom till Motala.
Sen får vi se om dom behöver skjuts hem också..

Sen kommer Linn o Lucas vid lunch o så ska dom vara kvar över helgen.. *mys*
Molly ser verkligen fram emot det så det blir nog kanonbra!
Ska bli skönt att få något annat att tänka på också..

Nej, nu ska jag hoppa in i en låååång skön dusch o låta vattnet skölja bort mina bekymmer!

Kommentarer
Postat av: Gerd

Det finns såna dagar vet du...

Mitt lilla gullefjun är en riktig buse...men åhhh så gullig...

Blir mysigt att träffas i helgen också men först drar vi iväg i morgon bitti :-)

Älskar dig! Puss puss

2011-01-27 @ 20:54:23
Postat av: Gerd

Det finns såna dagar vet du...

Mitt lilla gullefjun är en riktig buse...men åhhh så gullig...

Blir mysigt att träffas i helgen också men först drar vi iväg i morgon bitti :-)

Älskar dig! Puss puss

2011-01-27 @ 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0