Stressad...

Är sjukt stressad över allt just nu.. Hjälper inte vad jag gör.. Det känns som att jag inte hinner med allt jag behöver hinna med..
Känns som jag skulle behöva en veckas semester utan att behöva tänka på någonting alls för att kunna lugna ner mig, om ens det räcker..
Ähh, det blir väl bättre..
Idag har jag pluggat lite eller försökt o pluggat mycket men det går sådär..
Molly tycker ju inte att det är jättespännande att bara va liksom. Hon kan ju leka ett tag själv, men sen blir det tråkigt.
Så nu sitter hon o målar med vattenfärg. Det kan hon sitta med ett tag, men då har ju inte jag ro att sitta o plugga istället..
hmm.. annars då.. det händer inte så fruktansvärt mycket för tillfället..
Men det får gå.. Det är så mycket i min vardag just nu så det är bara skönt att det inte är massa annat!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0