Tiden flyger iväg!

Det har ju inte funkat så bra det här med listan.. Kommer efter massor hela tiden.. Därför tänkte jag att jag kör på med några dagar på en gång.. :-P


DAG 12 - I MIN HANDVÄSKA

Hmm.. ja, det är det gamla vanliga.. Plånbok, tuggummi, penna, läppglans, lypsyl, några gamla kvitton.. Ja, det är väl typ det som är där i nu..


DAG 13 - DEN HÄR VECKAN

Den här veckan har varit helt galen.. Bossi har kastrerats, o fick opereras en gång till senare samma dag (i måndags) p.g.a. blödning... :-( Men nu mår hon bättre iaf! Jag skulle behövt plugga massor, men har inte pluggat nått.. *suckar åt mig själv* Ja, sen är ju inte veckan slut så det hinner väl hända mer.. :-P


DAG 14 - VAD HADE JAG PÅ MIG IDAG

Enkelt.. en tunika och mysbyxor... ja, underkläder också såklart.. :D
DAG 15 - MINA DRÖMMAR
Mina drömmar ja.. Jag har väl egentligen inga stora drömmar.. En del vill jag hålla för mig själv, men den största är väl att de jag verkligen tycker om ska få må bra och vara lyckliga..


DAG 16 - MIN FÖRSTA KYSS

Hmm.. En bra fråga.. Jag tror det var i ett rum på fritidsgården där jag växte upp.. haha..


DAG 17 - MITT FAVORITMINNE

Enkelt igen.. När Molly föddes.. helt klart!


DAG 18 - MIN FAVORITFÖDELSEDAG

Nej, den här kan jag inte svara på eftersom jag inte tycker speciellt mycket om att fylla år...


Nej, nu får det räcka med dagar för den här gången... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0