Trött

Jag är så trött hela tiden.. FÖRUTOM när jag ska vara det... =(
Förstår inte vad det är för fel på mig!
Ja, ja.. jag känner mig sjukt stressad över skolan just nu så det kan ju vara det..

Igår var jag, Molly och mamma hos Malin och barnen för att fira lite. Malin fyllde ju 33 i torsdags och Linn o Lucas fyllde 7 år i går. Tiden går verkligen snabbt som jag brukar skriva.. haha.
Det var iaf väldans trevligt.. Träffade ju min yngsta bror, Niclas också och hans pojkar, Eddie och Isac.. o det var ju inte igår direkt.. har väl inte träffat dom på lite övre ett år så det var faktiskt väldigt roligt. O det tyckte Molly också. På hemvägen sa hon att det var roligt att träffa linn o lucas o domma där var också roligt o träffa.. Då frågade jag om det var Eddie och Isac hon menade o då log hon med hela ansiktet och nickade.
Mitt lilla hjärta.. <3

Sen när vi kom hem så tillbringade mamma kvällen här med oss o så sov hon här också.. Om hon nu sov så mycket, det tror jag inte men iaf..
Väldigt mysigt o ha mamma här när Anders jobbar.. Kan lätt bli lite långtråkigt annars..

I morgon ska jag med Molly till en dagiskompis kalas.. Ska bli kul. Mollys allra första rena barnkalas..
Vad hon växer fort min lilla fisa.. <3<3

Nehe.. nu ska vi äta middag.. Ja, det blir en sen middag men allt har varit sent idag.. Sen frukost, sen lunch och nu sen middag.. =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Gerd

Jo din min lilla dotter, jag har allt sovit lite i alla fall, men du vet inte så lätt när man har ont...

Ni är så fina min två gulle tjejer...

Älskar er! Puss puss

2011-01-22 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0