Lista #1

Har hittat några såna där blogg listor som jag tänkte att jag skulle använda mig av..
Så det händer nått i bloggen menar jag.. :-P

Så vi kör igång!



Nämn något som gjorde dig glad igår: min familj, som vanligt! <3

Vad gjorde du kl 08 imorse: Höll på att vakna


Vad gjorde du för 15 min sedan: Gav maken after sun lotion

Det sista du sa högt: Älskar dig, till maken <3

Det senaste någon sa till dig: Älskar dig, från maken <3

Vad har du druckit idag: Vatten, cola, iste, juice

Vad var det senaste du åt: jordgubbar och glass

Vad var det senaste du köpte: Saker till middagen


Vad är det för färg på din ytterdörr: gul? Ähh, jag vet inte.. har inte tänkt på det!

Vad är det för väder hos dig nu: FINT! men blåser lite

Godaste glassmaken: Svårt... blåbär eller choklad tror jag..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut

Sover du tungt: Ibland, ibland inte

Drömmer du mardrömmar: ja, tyvärr

Trivs du med ditt jobb: Ehh.. dum fråga eftersom jag inte har nått.

Favoritklädsel: olika vid olika tillfällen.. hemma är det myskläder

Favoritlåt just nu: om sanningen ska fram, Eric Amarillo

Vad ser du om du tittar till höger: Min lilla fisunge som inte vill sova..

Vad gör dig glad just nu: min underbara lilla familj!

Vad ska du göra härnäst: Hoppas att Molly blir trött så jag kan söva henne o sen lägga mig jag också

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Väldans bra

Favoritgodis: choklad och vinergum

Kläder just nu: capribyxor o linne

Sommarplaner: jobba

Hur många kuddar sover du med: olika, men minst två

Spelar du något instrument: lite keyboard

Morgon eller nattmänniska: natt

Vad är viktigast för dig: min familj

Är du kittlig: ibland

Snarkar du: ja, ibland så gör jag väl det

Stjärntecken: våg

Äckligaste insekten: hmm.. alla är äckliga.. haha

Längtar du mest efter just nu: morgondagen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0