Lista #2

Matvanor:
Bästa maträtt? hmm.. inbakad fläskfile kanske.. finns ju så mycket gott.. :D

Bästa dryck? Beror på tillfälle, men vatten är ju aldrig fel!

Hat dryck och maträtt? Hat... finns ju mat jag inte tycker om men att gå så långt så jag hatar... nja..

Bästa alkoholdryck? Beror också på tillfälle, men en riktigt kall cider till nån god mat är inte dumt! :D

Använder du smör på smörgåsen? jupp, elller inte alltid men oftast

Smågodis eller färdiga påsar smågodis

Favoritglass? sandwich är en av dom iaf!



Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte så mycket.. Beror på om någon i familjen behöver något eller inte..

Har du mer skor än kläder? Nej, absolut inte!

Favoritplagg? Vet inte, just nu är jag inne i en leggings o tunika period..

Hatplagg? samma som hat dryck/maträtt... finns väl mycket som jag inte tycker om..



Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Börjar sommarjobbet 27/6, o efter sommaren så hoppas jag att jag pluggar.. :D

Vad vill du bli? allt möjligt.. helst på en o samma gång.. :P

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Är ju undersköterska i grunden o nja.. det är okej, men inget jag vill jobba med resten av mitt liv.

Är lönen viktigast? Absolut inte!



Boende:

Lägenhet eller hus? Just nu, lägenhet

Framtidsplaner med boende? Hitta drömhuset!

Litet eller jättestort? Lagom

Drömboende? Hus på landet

Landet eller mitt i stan? vill helst bo på landet

Mysigt eller sterilt? mysigt.. Sterilt med barn och hundar är nog svårt.. :P



Lite allt möjligt:

Har du barn? Japp

Är otrohet okej? Nej

Älskar du någon? Klart jag gör

Betyder familjen mycket för dig? Betyder allt för mig

Är du lojal? Ja

Tycker du om att dricka dig full? Nja, dricker mig ju inte full bara för att bli full liksom..

Hemmafest eller krogen? Hemmafest o så krogen nån gång ibland kanske.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Kommer ha kvar samma adress till den nya bloggen, men det blir lösenskyddade inlägg och vissa öppna :)

2011-06-16 @ 11:43:05
URL: http://ewakarlsson.net
Postat av: cecilia

Hej, hur bilr din sommar!? :P

2011-06-16 @ 12:08:16
URL: http://fleurdreams.blogg.se/
Postat av: Petra

Cecilia: Min sommar kommer mest handla om att få ihop mitt och min mans schema och jobba..

2011-06-16 @ 14:11:53
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Postat av: Ewa

Det kan jag säkert, måste bara fixa lite först :)

2011-06-16 @ 19:43:35
URL: http://ewakarlsson.net
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en fototävling på min blogg i samarbete med Johanpixels.se http://www.domkallarmighannes.com/2011/06/fototavling.html

finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-19 @ 11:17:45
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0