Lista #3

Namn: Petra


Piercingar: 4, om man bortser från öronen då..


Tatueringar: 6 stycken.. o fler ska det bli! :D


Längd: 1,68


Skostorlek: väldans olika.. men 39 typ


Hårfärg: just nu, körsbärsröd


Fräknar: Nepp


Motto: Inget direkt..


Kär? Klart! :)


Önskar du att du bodde någon annanstans? Njae... trivs bra här, men det skulle väl vara i ett hur nånstans då


Tycker du att du är attraktiv? Njae igen...


Dricker du? De gör väl alla människor? haha, nej, men det händer.. men inte särskilt ofta..


Röker du? Ja


Vilket schampo använder du? Olika, men just nu är det Wella


Vilken parfym använder du? Beror på tillfället


Vad är du rädd för? Mycke! :-P


Gillar du att tvätta? Nja, det är ett nödvändigt ont mer..


Gillar du berg- och dalbanor? Älskade förr iaf, nu är de länge sen men jag tror att jag fortfarande gillar dom!



Senaste...


Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg vad den ena hette, men den andra var kogänget


Filmen du köpte? Ingen aning..


Låten du hörde: unchained melody


Låten du laddade ner? eric amarillo - om sanningen ska fram


Personen du ringde? Anders <3


Personen som ringde dig? Anders.. <3


TV-program du såg? Tittar på the middle nu


Person du tänkte på? Molly <3



Favorit...


Låt: beror på vilket humör jag är på..


Sak att göra: umgås med min underbara familj


Sport: blää... haha men måste jag välja så är det kanske fotboll när maken spelar.. då har jag ju nått fint o titta på iaf.. ;-)


Dryck: vatten om jag är supertörstig, te, iste mm...mm...mm..


Kläder: jeans o nån top, eller mjukis


Film: finns massor!


Bil: ingen aning!


Serie: har nog ingen som jag följer slaviskt så svårt o säga..



Har du någonsin...


Gråtit över en pojke? Klart jag har


Gråtit över en flicka? Nja.. kanske om jag bråkat med nån kompis när jag var yngre..


Ljugit för någon? mmm


Varit i slagsmål? de också


Blivit arresterad? nja..


Träffat någon från internet IRL? Ja.. :D



Antal...


Gånger du varit kär? på riktigt... 4..


Gånger ditt hjärta brustit? 2


Hjärtan brustet på grund av dig? några.. men vet inte riktigt hur många..


Tjejer du kysst? haha.. ja, mellan 5 o 10 kanske...


Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? kontakt i som att träffa eller prata med regelbundet... hmm.. en skulle jag väl vilja säga.. <3


Gånger ditt namn varit med i tidningen? en gång tror jag, förutom vigsel, förlovning och bb annons då..



Senaste...


Boken du läste? 14 år och såld.. eller håller på med den nu.


Personen du fick e-mail av? vet inte riktigt vem de var om man ska se till nån person så..


Personen du fick brev av? ingen aning..


Personen du fick sms av? Anders.. <3


Gången hela din familj åt middag tillsammans? Middagen idag!


Saken du köpte? har inte handlat nått själv på några dagar så jag kommer fasen inte ihåg..




Vad har du gjort idag?
varit i vallerstad o grejat, myst med familjen + dom vanliga sysslorna här hemma

Var det kul? Ja, de var det allt.. :D


Brukar du svära mycket? ibland


När stiger du upp på morgonen? olika.. ska molly till dagis så är det vid sju.. ska vi inte göra nått speciellt så går vi upp när vi vaknar helt enkelt.


Vad har du på dig? T-shirt o trosor


Vad ska du göra ikväll? sova snart


Vad är du allergisk mot? nötter


Var har du ont? lite huvudvärk, men annars ingenstans..


Använder du hårspray? Ibland så gör jag det, men inte dagligen


Kan du stå på händer?


Håkan Hellström eller The Ark? eller....


Salt eller socker? beror på..


Gillar du ketchup? jodå, det gör jag väl


Är du glad nu? Ja då


Var du glad igår? bakis, men glad


Vad dansar du till? Oj.. det spelar inte så stor roll när lusten faller på


Stockholm är... ? mysigt om man är där med rätt person.. :D


Göteborg är... ? samma som stockholm


Kan du sjunga? ja.. men sen om de låter bra är en annan femma..


Spaghetti eller makaroner? spagetti


Land du vill besöka? Alla möjliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0