Ska försöka skärpa mig..

Ja, nu ska jag försöka skärpa mig.. Jag ska försöka börja uppdatera lite oftare.. Kanske inte varje dag, eller rättare sagt absolut inte varje dag.. Det ska jag inte lova, för det kommer jag inte hålla iaf!

Nu har vi iaf flyttat! Helt underbart är det!
Vi har äntligen fått vår lilla marklägenhet, med vår lilla gräsplätt.. :D
Eller sååå liten är den inte.. Den är helt okej för oss.. :D

Det känns som sagt helt fantastiskt att äntligen ha flyttat. Jag o Anders trivs kanon, Molly trivs mer och mer ju mer hon inser att vi verkligen bor här, och hundarna verkar också tycka att det blir bra att bo här.. :D

Molly älskar för övrigt att ha en egen liten trädgård att gå ut o leka.. Hon har sin lilla minipool o studsmatta o rutschkana.. Min lilla tös.. <3

Snart har vi bott här en vecka.. på onsdag.. De är helt galet vad tiden går fort..


Idag är de visst Sveriges nationaldag.. inget jag direkt märkt av kan jag inte påstå. Livet har sin gilla gång även när det är nationaldagen... :-P

Eftersom Molly går måndag, tisdag och onsdag på dagis så är det bara en tvådagarsvecka för henne.. Just därför så struntar vi i dagis helt o hållet den här veckan.. Hon får vara hemma o landa lite i det här med ny lägenhet o vara med oss, så tar vi nya tag nästa vecka..

Nej, fy fasen vad det här fick segt.. Är nog liiiite för trött för att skriva just nu.. Dags att sova tror jag!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0