tack du gulliga granne

Jag och Molly blev väckta kvart i sju av att nån i familjen som bor över oss tyckte att det var en bra ide att börja banka o ha sig.. SUCK!! Det lät verkligen som nån satt o bankade på en bultbräda, men de tror jag inte då de inte har några småbarn, bara en tonårspojke... så det var ju inte det, men de lät iaf som de! Ja, ja.. skapligt irriterande att Molly vakna av det iaf.. jag hade ju kunnat somna om, men de kan ju inte hon såhär dags.. även om hon säkert skulle behöva en liten stund sömn till...
Men, men.. nu ligger vi o gosar i sängen o kollar lite på tv.. ska snart ta oss upp o ät5a frukost.. sen blir de o packa Mollys saker eftersom hon ska till farmorn o farfarn idag och sova kvar tills i morgon.. :D
Kommer ju sakna ihjäl mig efter henne, men ikväll ska de bli lite festligheter så det kommer nog gå bra...
Nej, ska mysa lite till nu..
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Du publicerar ju mitt lösenord, även om det förra inlägget va ett test och inte ett speciellt svårt lösenord.

2011-07-09 @ 08:48:06
URL: http://ewakarlsson.net
Postat av: Ewa

Ja men du tar ju heller inte bort kommentaren ;)

2011-07-09 @ 17:31:11
URL: http://ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0