Julpysslat

Jaha, så har denna dag oxå gått i ilande fart. Jag har gjort lite julgodis o slagit in dom sista julklapparna.. Skönt att ha det klart.. :) i morgon blir det städa, klä granen o lite annat pyssel inför julafton.. Såå mysigt så det är inte klokt!

Det är verkligen konstigt, har aldrig varit någon julfantast men sedan Molly föddes så älskar jag julen! Känns som olidligt lång tid tills hon ska få sina julklappar o se hennes lycka.. Oslagbart är det! Ja, o i år är ju mina underbara man ledig oxå så vi får verkligen mysa hela familjen. Kan inte bli bättre!

Nej fy.. Nu är klockan mycket ser jag.. Bäst att försöka sova! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Ewa

God jul på er :D

Svar: tack detsamma.. :) Bättre sent än aldrig.. :P
mylifemychoices.blogg.se

2012-12-23 @ 11:30:07
URL: http://ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0