Fullt upp!!

Inte en lugn stund! Så ser mitt liv ut kust nu.. Herregud säger jag bara.. Fullt upp i skolan o så ska man hinna med sig själv o lilla familjen oxå.. Hua.. :) men, men.. De blir ju inte så mycket tid att ha tråkigt på iaf.. :P

Idag är en stor dag!! Min fina vän o hennes karl har fått bebis, en liten pojke! STORT GRATTIS TILL ER IGEN!!! Så glad för deras skull! Började fasen gråta lite glädjetårar förut. Finns det nått finare än när en ny liten människa föds.. *snyft, snyft*

Annars då.. Jo, Molly har en jättelös tand! Har missat det totalt o nu kan man vicka på den som bara den.. Lillan börjar verkligen bli stor.. DET GÅR FÖR FORT!! :/

Nehe sova nu kanske.. Lr först få lillfis att sova kanske.. Hon har varit helt uppe i varv sen hon märkte att tanden var lös.. Sötungen! :)

Natti natti folks!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack söta rara för de fina orden!

2012-11-10 @ 06:18:00
Postat av: Ewa

Mys med bebis! Min e ju 5 månader nästa vecka, går väldigt fort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0