Hmm...

Jobbig dag i dag.. Telebild på morgonen/förmiddagen.. Inte speciellt givande, som vanligt. Sedan var Molly o jag med mamma in till Linköping en sväng o sen till maxi o handlade. På maxi började jag må lite illa o var yr i huvudet.. Det gick som tur över igen, men sen kom huvudvärken som ett brev på posten.. Är sååå trött på denna huvudvärk som jag envisas med att ha vareviga dag! :( men, men.. Är väl bara att lära sig leva med! Hmm!

Ikväll har jag pluggat lite o nu är jag helt slut! Så nu blir det lite tv i sängen i väntan på att lillskruttan ska somna.

I morgon blir det plugg ihop med studiegruppen på bibblan. Molly ska vara med eftersom hon inte har dagis i morgon o Anders har P-möte.. Men det ska nog gå bra! :)

Natti folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0