Kom hem nu!

Fy fasen vad tråkigt det är med makens jobbhelger.. :( Känns som om jag inte fått se honom alls den här veckan.. Skit är det!!!
Men har fixat nått här hemma som ska bli en överraskning när han kommer hem.. Kan inte skriva vad, för man vet aldrig om han läser.. ;)
Hoppas att han blir glad bara.. haha
 
Som sagt, idag har jag grejat med överraskningen, umgåtts med mams o så Molly såklart! :)
Skulle egentligen pluggat, men det bidde inte så... O i morgon vetifan om jag kommer hinna.. Ska städa o greja lite o så kommer äntligen Anders hem så då vill jag ju inte sitta med skolarbete liksom! :P
Hmm... men vet inte när jag ska ha tid att ta igen det dock.. får sitta mer än vanligt nästa vecka kanske..
Omtentan närmar sig ju också... :( Usch.. ÅNGEST är det!!
Men, men.. fått resultat på andra tentan jag väntade på också.. Blev inte godkänd.. :( Men ska bara kompletera på en fråga o det får vi göra hemifrån o skicka in, så det känns helt okej ändå.. :)
 
Nej, nu blir det lite mer mys med lillan innan vi ska lägga oss. Idag är vi ju uppe ovanligt länge.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0