Måtte det vända snart!

Ja, som rubriken lyder.. Det måste väl vända snart!! Är så trött hela tiden, huvudvärk både nu och då o idag började magkatarren bråka.. :( jag stressad?? Nej då.. Inte det minsta.. Hmm! Men som sagt, snart måste det väl vända kan jag tycka!

Idag har jag tränat, pluggat (väldigt lite, men ändå...) fått resultat på en uppgift, eller snarare två, en individuell o en grupp uppgift. Godkänd på båda! Skönt, skönt. Nu väntar jag på resultat på en tenta oxå.. Blir då irriterad att det ska ta så lång tid!!!
Tror iof inte att jag klarade den, men vill ju ändå veta.. Fast jag trodde iof inte att jag klarat förra heller, men det gjorde jag ju! Hehe..

Nej, dags att försöka sussa nu igen! Natti


Kommentarer
Postat av: Cillan

Grattis till de båda G :-) hoppas du snart blir bättre!! Kram

2012-11-21 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0