helt slut!

Fy så trött jag är! Det kanske inte är så konstigt iof.. Gick upp klockan fem i torsdags o började resan mot Karlstad.. vägen kändes lång som bara den, men kom ju fram till sist. Hade lite mattegympa som kanske inte var det allra roligaste, men kanske inte det tråkigaste heller.. Sedan var det lite blandat med presentationer av olika slag o lite annat. Slutade 17:00 o var verkligen sååå trött så jag bara ville sova.
 
Tog bussen till stan o letade upp hotellet. Väldigt fint rum o sådär, men nästa gång får vi se om vi hittar något annat. En av sängarna var värdelös.. gillades inte..

Senare gick vi ut på stan för att leta upp någonstans att äta.. Efter lite velande blev det Harrys.. Men det kommer aldrig hända igen!! Fy fan, dålig mat o otrevlig personal! Samt att vi blev dåliga alla fyra.. så det var verkligen dålig mat! Usch..!
 
Fredag morgon ringde klockan 06:00, bara att pallra sig upp, trots alldeles för lite sömn.. :/
Tvingade i oss lite frukost.. mådde inget bra alls.. Kändes som att jag skulle kräkas när som. Men vi åkte iväg till Universitetet o letade upp rätt sal o satte oss o började skriva på tentan.. Efter en vääääldigt lång dag så åkte vi äntligen hemåt!
 
Blev hämtad av lilla mams o åkte hem o käkade.. Var så sjukt hungrig så det var välbehövligt. När maten var uppäten så åkte vi till Annika för att hon skulle fixa lite med Bamse inför dagen idag.
För idag har vi varit på hundutställning!! Riktigt roligt! o Bamse var så duktig så.. lilla plutten! :)
 
Men som sagt.. nu är jag sååå trött.. blir att äta lite snart o sen mysa ner mig i soffan med mitt lilla hjärta som det är så underbart att vara hemma hos igen!
 
Återkommer en annan dag när jag är lite piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0