Kanske skulle ta upp det igen....

Ja, jag kanske skulle ta upp det här med bloggandet igen.. Börjar få tillbaka lusten för att skriva när man ser så många andra som gör det! Ja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången innan jag tröttnar igen.. ;)
 
Vad händer i mitt liv just nu då... Jo, jag bor med min lilla familj i en fyra på ekenäs nu.. Trivs väldigt bra! Pluggar på som vanligt.. Just nu är det väldigt mycket i skolan. Närträff nästa vecka o då är det tenta! Det är verkligen hur mycket som helst att läsa inför den! Fattar INTE hur jag ska hinna med allt..
 
O så blir jag ju gammal på fredag också... :P Vet inte varför men 28 känns som det är lite stort att fylla.. säkert för att jag då är närmare 30 än 25... haha.. åldersnoja har man nog lite ändå.. :)
 
Har börjat träna på Actic också tillsammans med maken! Det är så jäkla jobbigt, men sjukt kul! Skäms för att säga det men första gången jag körde crosstrainern trodde jag att jag skulle dö efter 3 min.. haha.. nu kör jag 30 minuter utan att vara spyfärdig.. tänk vad fort det kan gå!
 
Nej, nu ska jag försöka plugga lite..
 

Kommentarer
Postat av: Gerd

Du är så duktig min älskade lilla dotter...Älskar dig!! Puss

2012-10-17 @ 15:00:52
Postat av: Ewa

Så ni e sams igen, härligt :D
Hoppas det rullar på bra för dig :)

2012-10-17 @ 15:56:30
URL: http://ewakarlsson.net
Postat av: emma

Vad härligt med träning, älskar när man hittat det :) Att kötta på Crossen, styrketräna, gå på något underbart grupp pass som Spinning som funnit mitt hjärta!

Kämpa på med plugget nu, hur lång tid har du kvar? Själv är man näst sista terminen till SSK :)

Svar: Spinning fixar inte mina knän.. då kan jag inte gå efter.. :/ Men annars så stämmer det du säger.. :)
Jag har ca 2,5 år kvar.. så det är ett tag.. :P
mylifemychoices.blogg.se

2012-10-18 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0