Torsdag o fullt upp!

Sov länge.. seg start på dagen.. ja, det är nog anledningen till att jag inte kommit igång ännu.. Vi har ätit frukost och bortstat tänderna, men inte mycket mer än så.
 
Idag ska jag försöka hinna baka lite o plugga lite o städa lite o leka lite med Molly o... JA, jag har nog ganska så fullt upp idag! haha

Men det kan ju vara roligt det också! Det blir inget storbak idag direkt, men lite är det ju roligt att kunna bjuda på om nån vill komma o fika.. :)
 
Molly är förövrigt den sötaste ungen som finns! Hon håller på o försäga sig hela tiden om vad hon tror att jag ska få i present.. Sen sa jag att jag önskade mig ett armband som hon hade gjort själv i present, då fick jag till svar: "Ja, det kan du få.. du ska få fler saker som jag har gjort, men jag kanske behöver lite hjälp av dig.." o så ett stort leende på det.. haha.. inte nog med att man ska städa och baka till sin egen födelsedag, nu ska jag vara med o göra mina egna presenter också.. haha.. underbar unge är hon iaf!
 
Nej, nu ska jag fortsätta fundera på vad jag är sugen på att baka kanske.. så jag kan komma igång med det nu.. :)
 
 
Ha det bra alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0