I morgon är det dags!

Ja, i morgon börjar allvaret för mig oxå.. Lite nervös faktiskt! Varför vet jag inte. Det är väl bland annat för att jag varit ifrån allt pluggande o allt vad det innebär länge nu. Hela sommaren har varit helt fri och jag har kunnat umgås med min älskade lilla familj och bara fokuserat på dom, o nu ska jag blanda in skolan i mitt liv igen.. O det är lite läskigt! Men det kommer nog gå bra.. Eller nej, det SKA gå bra! :) ska faktiskt gå in lite mer för skolan nu känner jag. Det har jag sagt förr, men jag känner att jag vill satsa lite mer nu! Har jag klarat mig såhär långt så ska jag fan klara mig resten av tiden oxå!

Men för att prata om nått annat.. Ligger just nu i soffan o kollar på tv. Har precis läst för Molly så att hon förhoppningsvis ska somna gott snart.. O förövningar så ska jag oxå försöka sova tidigt idag! Har huvudvärk från helvetet! :(

Ja, ja.. Nu blir det lite mer tv tittande! O slänger med en bild hur jag ser ut när jag ligger här i soffan! :P


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hallon, länge sen nu. Vart ska du plugga någonstans?

Svar: Hej! Ja, det var ett tag sen! Hoppas allt är bra! :) Pluggar till lärare. Hör till Karlstad universitet så kör på distans! :)
mylifemychoices.blogg.se

2013-08-26 @ 19:24:54
URL: http://ewakarlsson.net
Postat av: Ewa

Aha, då borde vi springa på varandra. Jag pluggar ju på komvux på carlsund :) Och jo det e helt ok iaf, med er?

Svar: aha... vad pluggar du då? Jag är inte jätteofta på Carlsund just nu faktiskt, men det händer ju då och då.. :)Allt är helt okej är också!:)
mylifemychoices.blogg.se

2013-09-07 @ 08:11:16
URL: http://ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0