Alla hjärtans dag

Haft en mysig dag idag. Inte bara för att det är alla hjärtans dag, utan också för att det är Anders födelsedag. Det enda tråkiga var att han började jobba halv två och jobbar tills i morgon. Men, men.. vi fick ju halva dagen tillsammans.. Alltid nått.. :)
 
Förutom att njuta av tiden tillsammans med maken idag, så har jag badat Kelly idag. Hua, vad det tar på ryggen att stå så knäppt.. Men det kommer bli bättre när Anders byggt badställningen åt mig.. ;)
 
Vad händer annars? hmm.. nja, inte mycket.. Jag pluggar fortfarande mindre än vad jag borde.. SUCK! Förstår inte hur svårt det ska vara att ta tag i allt! Men, men.. en vacker dag kanske jag lär mig.. :P
Eller, det måste jag! Kan inte fortsätta såhär.. Vet att jag sagt det tidigare.. Men jag måste verkligen skärpa mig.. orkar inte annars. Är så jävla glad att jag har Anders som stöttar och hjälper så mycket han bara orkar och kan.. Älskar dig min fina man så otroligt mycket, så du kommer aldrig förstå! <3
 
Nej, innan jag blir för sentimental så kanske jag borde lägga ner för ikväll. Blir att vänta på att Molly ska somna, o sen sista promenaden med Kelly.. Sen blir det snart sängen för mig också! Kanske skulle plugga lite istället för att titta på tv ikväll... eller nääää.... usch, det orkar jag inte.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0