Lista

Hittade en lista som jag tänkte besvara.. om nån vill veta mina innersta hemligheter så fortsätt läs... eller nja, inte mina innersta hemligheter då.. men kanske ytlig fakta.. haha
 
Vad vill du ha just nu? hmm.. ja, vad vill ja ha.. lugnt, tyst och mörkt kanske så att min huvudvärk behagar att släppa

Vad är du rädd för ska hända? Att någon jag älskar ska må dåligt eller råka ut för något läskigt..

Hur många stora kärlekar har du haft? En... såklart! :)

Vilken är den bästa filmen? Oj, ja.. dirty dancing, grease, hmm... det finns ju sååå många bra filmer ju!

Brukar du läsa böcker? Jupp

Vad irriterar du dig på just nu? Min huvudvärk som inte släpper!

Vem skulle du vilja se ut som? Mig själv. Kanske lite annorlunda, men inte som någon annan iaf!

Om du hade en miljon, vad hade du köpt? Jaaa... räcker en miljon så långt egentligen.. skulle köpa massa nya möbler o sådär kanske o sen spara till lillskruttan

Vad föredrar du, sex med känslor eller utan känslor? Ehh.. med såklart!

Vad ångrar du mest av allt? Varför ångra saker? Bättre o lära sig av sakerna o sedan gå vidare!

Vart drar du gränsen för otrohet? Svår fråga som skulle ta en evighet att reda ut tror jag

Vem bråkade du senast med och varför? Bråkade o bråkade.. men det måste vara Molly som fick något spel här förut.. om man nu kan kalla det att bråka.. :P

Skulle du kunna hoppa fallskärm? Skulle vilja, men tror inte att jag skulle våga.

Tror du att man kan vara vän med sitt ex? Japp

Lever du efter en religion? Nej..

Vilken är ditt favoritämne i skolan? hmm.. engelska o matte i högstadiet.. i gymnasiet kommer jag inte ihåg.

Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex? Nej

Läser du bloggar? Isåfall, vilka? Japp, lite olika

Vilken kändis ser du upp till? vet inte riktigt om jag ser upp till någon kändis på det sättet

Hur ska en perfekt förebild vara? Ja, det beror väl på. Man kan ju vara en förebild på olika sätt.

Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år? Har ett jobb som lärare och ett gäng ungar till.. ;)

Vad står det i ditt senaste mottanga SMS? Bra :)

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Kollage bild med bilder på Molly, Anders och Kelly

Hur är du på fyllan? Pratig och fnittrig skulle jag tro

Vilket är ditt största problem för tillfället? Att få tiden att räcka till.

Vilken är din favoritdrink? Vet inte... kanske redbull vodka.. om det räknas som drink?

Vart skulle du helst vilja bo? hmm.. känner inte att jag vill flytta ifrån Motala just nu.. Det skulle vara om man fick möjlighet att bo utomlands, där det är varmt... (trött på vintern!)

Hur ser en perfekt helg ut för dig? Myshelg med familjen, träffa fina vänner, ja.. nått sånt

Vem ringde dig senast? lilla mamma.. :)

Vad ska du göra nu? Prata med mamma i telen o göra klart lillskrutta för sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0