Måndag.....

Ja, behövs det sägas mer än så... Måndag... Gillar inte måndagar.. Känns alltid så tråkiga på nått vis.. Aja. jag kan ju inte välja om det ska vara måndag eller inte så det är bara att göra det bästa av det! :)
 
Helgen har iaf varit bra. Har varit på hundutställning o Kelly vann sin grupp.. o det är ju inte förvånande, jag menar hon är ju världens finaste lilla vovve! Inget partisk alls!! hehe
 
Förutom hundutställningen så har vi bara myst omkring o haft det bra. Jag har pluggat lite och sådär men det har varit en lugn och behaglig helg iaf. Fler såna åt folket säger jag!
 
Jag har som vanligt massor att göra i skolan, men gör inte alls så mycket som jag borde egentligen. Men det ska det snart bli ändring på! Jag ska bli bättre.. Jag måste bli bättre... för min egen skull.. Kan inte hålla på o ha ångest för att jag borde göra saker. Det är bättre att göra dom o sen kunna släppa det en stund.. Så ja, mitt mål är att skärpa till mig! :)
 
Nu ikväll sitter jag o tittar på barnkanalen med lillskrutta. Maken jobbar. Snart ska jag få Molly i säng o sen blir det lite tv tittande innan Kelly ska ut sista gången o sen får jag också soooova... Längtar redan.. haha
 
Nej, jag hade nått jag skulle skriva om när jag satte mig här, men det har försvunnit nu så jag ger mig och återkommer om jag kommer på vad det var.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0