Nu så

Ja, nu kanske jag har piggnat till lite.. har slöat o kollat på dokumentärer på tv4 play medans Molly lekt bredvid mig.. Skön lördag kallas det! O inte är jag lika sur längre heller.. bra va? :P
 
Inte så konstigt att jag är trött idag. Hade trevligt besök här igår. Emma, Jennifer och Hanna från min studiegrupp var här o vi käkade ihop o sen satt vi o bara va o pratade en massa också såklart.. Trevligt var det allt! Kul när det händer lite ibland. Annars är man ju mest hemma liksom. O när Anders jobbar så är det extra roligt att det händer lite. Då går tiden fortare och jag känner mig inte så ensam.. :)
Så ja, det var en trevlig kväll.. men det blev ganska sent och det tar ut sin rätt idag. Men nu är det mesta gjort. Disken från igår är diskad, Molly o jag är mätta o belåtna o vi har kommit överens om att det får bli en slödag idag. Skönt när ungen känner att det passar bra o ha det hon också... ;) Nu är det bara fixa middag o några promenader med Kelly till idag.. o det känns inte allt för jobbigt iaf.. ;)
 
För övrigt sitter jag o lyssnar på gammal musik o blir helt nostalgisk.. Tänk vad livet kan ta för vändningar.. Tur att det blir bra till sist iaf!
 
Åhhh... vad jag vill att Anders ska vara hemma nu... Vill krypa intill honom o slumra en stund o känns mig sådär trygg som jag bara gör med honom... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0